Een nieuw gezinslid?

Hallo iedereen!

Vandaag wil ik jullie allemaal voorstellen aan ons nieuwste gezinslid en mijn hondje Noah. Noah is een dwergkees en is nu al 4 maand oud. We hebben ze nu dus ongeveer al een maand en ze is al niet meer te missen binnen ons gezinnetje!

IMG_0460

Noah is dus een dwergkees en wat voor één! Ze is altijd enthousiast, neemt de grootste speeltjes eerst, is steeds nieuwsgierig naar het kleinste geluidje of insect en houdt ervan om rond te lopen met takjes, blaadjes, pluimpjes en zo goed als alles dat ze niet op mag eten. Ze is helemaal geen opgever want ook al is ze zo klein ze maakt even grote wandelingen als onze Border Collie en loopt soms bijna even snel als haar achter de speeltjes aan. Ze is ook enorm speels, ondeugend en houdt ontzettend veel van knabbelbeentjes.

Ondertussen heb ik natuurlijk al een hele boel foto’s van Noah getrokken en deze wou ik toch wel eventjes met jullie delen want als haar baasje ben ik natuurlijk enorm trots om haar aan iedereen te laten zien.

Ze is een enorm lieve en zachtaardige hond en we zouden ze al helemaal niet meer kunnen missen in ons gezinnetje. Bereid jullie maar alvast voor want Noah zullen jullie vast en zeker nog voorbij zien komen op sociale media en misschien wel op mijn blog!

Bedankt voor het lezen en laat me zeker in de reacties eens weten of jullie huisdieren hebben en welke.

Celine 🙂

 

 

 

2 gedachtes over “Een nieuw gezinslid?

Plaats een reactie